Page 12 - Welldone_2-2023_digilehti
P. 12

Lähellä
 asiakasta 

                

          Kasvollinen palvelu on kiinteä osa
          Konwellin yrityskulttuuria. 

                  – OLEMME lähellä asiakkaitamme auttamassa heitä. Jos
                  ongelmia ilmenee, löydämme niihin nopeasti ratkaisut,
                  Konwellin varatoimitusjohtaja Kai Heinänen sanoo. 

                     Kasvollinen palvelu luo nopean reagoinnin lisäksi asi-
                  akkaillemme turvallisuuden tunteen, josta olemme saa-
                  neet kiitosta. 

                     – Kun tuttu henkilö on lähellä auttamassa, asiakkaam-
                  me tietää tiukoissakin paikoissa, että apu on helposti
                  saatavilla. 

                   PAIKALLISESTI SUOMESSA JA BALTIASSA 
                  Konwell on kasvattanut määrätietoisesti myyntitoimisto-
                  jensa verkostoa, jotta asiakaslähtöisyyden lupaus toteu-
                  tuu. Konwellilla onkin kattava verkosto sekä Suomen
                  että Baltian keskeisillä teollisuuspaikkakunnilla. 

                     Uudet myyntikonttorit ovat syntyneet pitkälti olemas-
                  sa olevan asiakaskunnan myötä. Se on ollut hyvä pohja
                  kasvaa. 

                     – Uudet asiakkuudet ja asiakaskuntamme antama pa-
                  laute kertovat, että he arvostavat joustavaa ja asiakaslä-
                  heistä palveluamme, Heinänen sanoo. 

                     Baltian maat ovat laajan teollisen toimintansa vuoksi
                  yksi Konwellin selkeistä kasvualueista, jossa on runsaas-
                  ti teollisuuden modernisointimahdollisuuksia. 

                     – Jokaisessa maassa on oma kulttuurinsa. On tärkeää,
                  että paikallinen henkilöstömme palvelee kussakin maas-
                  sa olevia asiakkaitamme. 

12 WELLDONE 2°2022
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17