Page 19 - Welldone_2-2023_digilehti
P. 19
JOUNI LIIMATAINEN
Jatkakaa näin
– ja mehän jatkamme
Kahdeksas laaja asiakastyyty- Palautteesta nousevat esiin muun muassa
väisyystutkimuksemme kertoo seuraavat vahvuutemme (asteikko 1–4):
korkeasta tyytyväisyydestä
palveluitamme ja asiantunte- asiantuntemus 3,67
mustamme kohtaan. henkilökohtainen palvelu 3,54
suunnittelun tuki 3,49
Asiantuntemus, tekninen tieto- tuotteiden laatu 3,46
taito sekä korkealuokkainen
palvelu ovat asiakkaidemme Homma on nokkelaa ja oikeista
mielestä vahvuuksiamme. Tästä olemme naruista vetävää.
iloisia, sillä niiden kehittämiseen olem-
me keskittyneet vuodesta toiseen. Pa- Kokonaistasolla hyvinkin
rannamme toimintaamme jatkuvasti valveutunutta ja asiakaslähtöistä
niin, että vastaamme asiakkaidemme toimintaa. Lähestyminen ja
muuttuviin odotuksiin ja uusiin palvelu- tavoitettavuus ollut +++A
tarpeisiin. luokkaa.
Yhteistyökumppanin suosittelemista Myyjillä on hyvä ammattitaito
kuvaava NPS-luku (net promoter score) tarjota kohteeseen sopiva
on meillä 66, joka on erinomainen. Se tuote. Tarvittaessa he pystyvät
kertoo, että teemme oikeita asioita. Näin myös ehdottamaan toisenlaista
korkea NPS-luku antaa oivat mahdolli- vaihtoehtoa.
suudet kasvulle ja kehittymiselle.
Konwell on meidän osto
Vuonna 2023 peräti 273 henkilöä antoi toiminnassamme se esimerkki
palautetta toiminnastamme. Saadun pa- toimittaja. Homma toimii
lautteen perusteella voidaan sanoa, että hienosti.
vahvuutemme vahvistuivat edelleen.
WELLDONE 2°2022 19
Vastaajien kesken arvottiin palkintoja.
Onnekkaita olivat Henri Terrafamelta,
Petri SSAB:ltä, Tapani Etteplanilta, Janne
Vähäsillalta ja Klaus Teknoteamiltä.